Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2012 17:47 - Дневни мисли и утвърждения за по-добър живот
Автор: mlively Категория: Новини   
Прочетен: 2650 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 16.03.2012 17:48


 Оставям любовта от сърцето си да ме облее, да прочисти и изцели всяка част от тялото ми. Знам, че заслужавам да се излекувам.
Докато се занимавам с делничните си задачи, вслушвам се в напътствията на вътрешния си глас. Интуицията ми винаги е на моя страна. Вярвам, че тя винаги е с мен. Аз съм в безопасност.
 В Живота има ритъм и лекота и аз съм част от него. Животът ме подкрепя и ми носи само добри и позитивни преживявания. Аз вярвам, че течението на Живота ме води към онова, което е най-добро за мен.
Освобождавам себе си и всички в своя Живот от стари, отминали обиди. Те са свободни и аз съм свободна да тръгна към нови, прекрасни преживявания. Миналото е отминало и свършено и няма власт над мен. Мога от този миг нататък да бъда свободна. Днешните мисли творят бъдещето ми. Аз командвам тук. Вземам си обратно силата. В безопасност съм и съм свободна.
 Готова съм да се разделя със старите, негативни убеждения. Те са само мисли, които запречват пътя ми. новите ми мисли са позитивни и носещи удовлетворение. Животът ми става по-добър. Аз се променям и израствам.
Изборът на мисли е безграничен. Аз избирам равновесието, хармонията и мира и те се изявяват в моя Живот.
Аз се отпускам свободно и с любов в течението на Живота. Обичам себе си. Знам, че на всеки завой ме чака добро.
Освобождавам се от всичко, което замъглява зрението ми. Виждам съвършенството в целия Живот. Готова съм да простя. Изпълвам погледа си с любов, виждам със състрадание и разбиране.Яснотата, с която виждам вътре в себе си, се отразява в зрението ми към света.   Вдишвам пълнотата и богатството на Живота. Виждам с любов как той щедро ме подкрепя и ми дава повече блага, отколкото мога да си представя.
В този момент аз избирам да се освободя от всички рушителни страхове и съмнения. Приемам себе си и създавам мир в ума и сърцето си. Аз съм обичана и в безопасност.
Щастлива съм, че съм жива. Обичам Живота!
Божествен мир и хармония ме обграждат и изпълват. Изпитвам търпимост, съчувствие и любов към всички хора и към себе си.
Отворена съм за новостите и промените.
Днес е нов ден, неизживяван никога преди. Живея в Настоящето и се наслаждавам на всеки миг.
Благославям дома си с любов. Влагам любов във всеки негов ъгъл и домът ми отвръща с любов, топлина и удобство. Аз съм в мир.
Океанът на Живота е щедър в изобилието си. Всичките ми нужди и желания са задоволени, преди дори да поискам. От всякъде, от всички и от всичко идват блага за мен.
Сега живея в безпределна любов, светлина и радост. Всичко в моя свят е наред.
Аз се радвам на всичко, което имам, и знам, че винаги ме очакват нови преживявания. Посрещам новото с отворени обятия. Вярвам, че Животът е чудесен.
Аз моля за повече мъдрост, за да мога със знание и любов да оформям света си и преживяванията си.
В този момент аз си създавам ново съзнание за успех. Знам, че мога да успея точно толкова, колкото реша. Включвам се в кръга на Победителите. навсякъде за мен има златни възможности. Към мен се стича благополучие.Получавам блага от очаквани и неочаквани източници. Аз съм същество, което не знае ограничения. Получавам от безграничен извор в неограничено количество. благословена съм с повече.
Аз съм психически и емоционално подготвена да се радвам на богат и изпълнен с любов живот. Заслужавам всички хубави неща и това е мое исконно право. Настоявам да получа доброто, което ми се полага.
Любовта е навсякъде и аз съм любяща и достойна за любов. Любещи хора изпълват моя Живот и аз лесно изявявам любовта си към другите.Обичам себе си. Обичам другите и те ме обичат.Аз излъчвам приемане и съм дълбоко обичана от другите. любовта ме обгражда и закриля. 
Светът е в процес на изцеление.
Аз имам любящо, хармонично, радостно, здраво семейство и всички общуваме чудесно помежду си.
През всеки мой орган, става и клетка постоянно протича целебна енергия. Движа се с лекота и без усилие. Аз непрестанно осъзнавам все повече от себе си, тялото и Живота си. Съзнанието ми дава сила да владея нещата.
Всеки ден аз се потапям в себе си, за да се свържа с цялата мъдрост на вселената. Постоянно съм водена и направлявана за мое най-голямо добро и радост.
Готова съм да видя Живота по нов и различен начин, да забелязвам незабелязаните преди неща. Винаги има нов свят, който очаква погледа ми.
Аз се грижа с любов за тялото си. Ям здравословна храна. Пия здравословни напитки. Тялото ми се отплаща, като винаги е в прекрасна форма.
Всяко растение, което докосвам с любов, ми се отплаща, като израства в цялото си великолепие. Домашните ми растения са щастливи. Цветята ми са ослепително красиви. Плодовете и зеленчуците ми са изобилни и вкусни. Аз съм в хармония с природата.Аз съм в хармония с целия Живот.
Аз се свързвам с целебната енергия на Вселената, за да излекувам себе си и всички около мен, които са готови да бъдат излекувани. Знам, че умът ми е могъщ лечител.
Красива съм - външно и вътрешно.
Благославям нашата планета с любов. Храня нейните растения. Добра съм към създанията, които я обитават. Пазя въздуха й чист. Ям естествени храни и използвам естествени продукти. Дълбоко съм благодарна и ценя това, че съм жива. Давам своя принос за хармонията, целостта и изцелението. Знам, че мирът започва от мен. Обичам моя Живот. Обичам моя свят.  





Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mlively
Категория: Новини
Прочетен: 408777
Постинги: 27
Коментари: 73
Гласове: 139
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930